Сервизът на ЕЛПАК
Ние съзнаваме, че доверието на нашите клиенти до голяма степен зависи от нивото на сервизното обслужване.
Сервизът на фирма ЕЛПАК осигурява:
- Диагностика
- Ремонт
- Профилактика
- Монтаж и инсталиране
- Обучение за работа
- Гаранционен сервиз от поне 1 година за всички продукти на ЕЛПАК
- Следгаранционен сервиз на всички собствени продукти с необходимите оригинални резервни части
- Сервиз на друга медицинска и специализирана техника и оборудване
- Абонаментно обслужване
- Индивидуални поръчки
- Собствен транспорт
- Безплатен телефон за сервизни поръчки 0800 16 100 и връзка с централния диспечер на сервиза
- Възможност за сервизна поръчка по интернет.
Чрез мрежата от сервизни центрове на всички клиенти се осигуряват бързи и адекватни решения при възникване на необходимост от сервизна помощ. Всеки сервизен център ан ЕЛПАК е добре оборудван с необходимата измервателна и диагностична техника, както и с резервни части
Професионализмът и високото качество на сервизното обслужване са приоритет на фирмата. Най-важният ресурс са хората. Сервизните специалисти на ЕЛПАК са с дългогодишен опит. Подържат постоянно високо ниво на познание за предлаганата апаратура. Ежегодно се обучават зад граница при производителите – партньори и доставчици, както и в специализирани семинари и практики в България. Така те придобиват и подържат високо ниво на познаване на предлаганата апаратура.